Zwroty i reklamacje

Prosimy o odesłanie towaru z kartką zawierającą numer zamówienia oraz szczegółami wady w przypadku reklamacji.

Zwrot

14 dni na odstąpienie od umowy.

Adres do zwrotu:
Żołnierzy Września 55
41-500 Chorzów
Polska

Dodatkowe informacje
– Towar odsyłany należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu
– Jeśli zamawiasz przesyłkę poza granice Polski, mogą obowiązywać Cię inne zasady zwrotu, reklamacji lub gwarancji, wynikające z lokalnych przepisów
– Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
– Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem
– Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący

Reklamacja

Czas na reklamację 2 lata. Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową

Adres do reklamacji:
Żołnierzy Września 55
41-500 Chorzów
Polska

Dodatkowe informacje

– Towar odsyłany należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu
– Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
– Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
– Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
– W przypadku uzasadnionej reklamacji koszt przesyłki zwracany jest kupującemu po potwierdzeniu jej kosztu (paragon, potwierdzenie płatności itd.)